همه چیز در مورد سال سگ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

همه چیز در مورد سال سگ

 

 

 

سال ۲۰۱۸ و سال ۹۷ سال سگ می باشد. همچنین متولدین سالهای ۱۲۸۹ ، ۱۳۰۱ ، ۱۳۱۳ ، ۱۳۲۵ ، ۱۳۳۷ ، ۱۳۴۹ ، ۱۳۶۱ ، ۱۳۷۳ ، ۱۳۸۵ ، ۱۳۹۷ در سال سگ متولد شده اند. بر اساس طالع بینیها ، خصوصیاتی راجع به متولدین سال سگ گفته شده است که در این مقاله با هم میخوانیم. مورادی از قبیل خصوصیات متولدین سال سگ ( سال ۹۷ ) ، نشانه ها و علاقه مندی های متولدین سال سگ ، مشاغل مناسب متولدین سال سگ ، مشاهیری که در سال سگ متولد شده اند و رابطه عاطفی متولدین سال سگ با سالهای دیگر را بخوانید.


طالع بینی سال ۲۰۱۸ میلادی

سال ۲۰۱۸ تجربیات و موفقیت های بسیاری هم در زندگی شخصی و هم در کار و حرفه برای مردم به ارمغان می آورد. می توانید مشتاقانه منتظر توجه کسانی که دوستشان دارید باشید، و با دوستان و شریک زندگی جدیدی ملاقات کنید. طالع بینی شغل، ارتقا یا پیشرفت وضعیت کاری شما را پیش بینی می کند. از کار سخت نترسید و سرنوشت خود را ببینید. این سال هم چنین زمان خوبی است که چیزهای تازه را، چه ورزش و برنامه های تحصیلی باشد و چه یک قرار شام، تجربه کنید. تنها کافی است از باز کردن در به روی دنیای اطراف خود نترسید.


طالع بینی ۲۰۱۸ به عنوان یک راهنما، مسیر شما را در این سال هموار می کند. برای خودتان زمان بگذرانید و فشار زیادی بر خود وارد نکنید. باید آرام باشید و از خودتان لذت ببرید. برای موفقیت های خود پاداش بگیرید. این کار که گناه نیست، مستحق آن هستید! افزون بر این تلاش کنید به رشد فردی بپردازید. رویدادهای گذشته را ارزیابی کنید و شکست های قدیمی را تکرار نکنید. انقلاب زندگی شما بوسیله این حقیقت، که از اشتباهات خود درس بگیرید، حاصل می شود. کسب تجربه و استفاده از آن بسیار با ارزش است و این موضوع در این سال از اهمیتی مضاعف برخوردار می باشد.


در زمینه روابط، بسیار با اعتماد به نفس خواهید بود. اگر اختلافاتی وجود دارد، نگران نباشید، می توانید آنها را به آسانی و بطور موثر حل کنید. افزون بر این می توانید از همراهی و مصاحبت شخص محبوبتان، کسی که با او به موفقیت می رسید، لذت ببرید. طالع بینی این سال، برای کسانی که عاشق و شیدا هستند واقعا بهترین ها را آرزو می کند. کسانی که مجرد هستند، می توانند در حالی که با افراد جدید ملاقات می کنند، از یک زندگی ماجراجویانه لذت ببرند. از “شکار کردن دل ها” و عشق بازی نترسید. این کار بسیار سرگرم کننده است. ستاره ها نشان می دهند که در سال جاری با یک دوست واقعی که در زمان های سخت شما را یاری می کند ملاقات می کنید. باید مراقب این دوستانتان باشید چرا که در دنیا تعداد کمی از آنها وجود دارد.


فال جدید سال ۲۰۱۸

وقتی که بحث بر سر کسب و کار است، مطابق با فال ۲۰۱۸، بسیار شاد خواهید بود. کارفرماها تلاش و کار سخت شما را خواهند دید و به خوبی قدردانی می شوید. ممکن است پاداش های مالی و یا حتی ترفیع هم وجود داشته باشد. از طرف دیگر، اگر با شغل خود مشکل دارید و احساس می کنید ارزش شما دیده نشده است، از پذیرش پیشنهادهای دیگر نترسید، حتی می توانید کمی ریسک کنید. این سال، سال تغییرات است، پس اجازه ندهید تغییرات شما را بترسانند. در زمینه مالی، بهتر است به آینده و پس از انداز بیشتر پول فکر کنید. بعدها وقتی که بخواهید خانه خود را مرتب و آراسته کنید یا تصمیم به تشکیل خانواده بگیرید، پول مفید خواهد بود.


در سال ۲۰۱۸ می توانید یک موفقیت بزرگ در ورزش را هم تجربه کنید. از اینکه زمان بیشتری را صرف فعالیت های تفریحی و اوقات فراغت خود کنید نترسید. در حوزه سلامت، وضعیت بسیار خوبی خواهید داشت. فقط مراقب مشکلات سلامتی کوچکتر باشید و آنها را دست کم نگیرید. بعدها ممکن هزینه این سهل انگاری را بپردازید. بهتر است وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید. سعی کنید حداکثر استفاده را از این سال ببرید. ستاره ها سالی پر از موفقیت را برای شما آماده کرده اند. از زندگی خود لذت ببرید و چیزهای جدید را تجربه کنید. اگر امکاناتش وجود دارد، صبر نکنید و رویاهای دراز مدت خود را تحقق بخشید.


فال سال ۹۷ برای متولدین سال سگ

 

خصوصیات متولدین سال ۹۷ سال سگ

سگ دوست انسان است که می تواند او را درک کند و از او اطاعت کند، چه صاحبش ثروتمند باشد و چه فقیر. چینی ها سگ را حیوانی فرخنده و مبارک می دانند. اگر سگی وارد خانه ای شود، صاحبخانه با آغوش باز او را خواهد پذیرفت.افرادی که در سال سگ متولد شده اند، شخصیتی راست و درست دارند. آنها در کار و شق وفادار، باجرات، زبردست، باهوش و دلسوز هستند. این افراد اگر بتوانند بی ثباتی خود را رفع و رجو کنند، شانس به سراغشان خواهد آمد.

سگ موجودی غیر اجتماعی است و از هر نوع شلوغی گریزان است. او در روابط عاشقانه، بی احساس به نظر می رسد؛ اما این تصور نادرست است. در واقع، علت اصلی این حالت، نگرانی، شک و بی اعتمادی اون نسبت به احساسات خود و دیگران است. با تمام این عیوب، می توان اصیل ترین خصلت های ذاتی انسان را یک جا در وجود سگ پیدا کرد.


سگ باوفا، راستگو، درستکار و بسیار وظیفه شناس است. شما می توانید به او اعتماد کنید؛ چرا که هیچ گاه ناامیدتان نخواهد کرد. او بهتر از هر کسی رازدار است؛ زیرا در شعور و رازداری گوی سبقت را از همگان ربوده است. او از بازگو کردن رازها و صحبت های خصوصی دیگران بیزار است. موضوع صحبت های سگ مبتذل و بی قد و قیمت است و گاهی منظور خود را نادرست بیان می کند. او به ندرت در جمع خود نمایی می کند؛ اما بسیار با هوش است و هیچ کس بهتر از او نمی تواند به صحبت های دیگران گوش دهد.


سگ می تواند اعتماد دیگران را به خود جلب کند. او همیشه نهایت تلاش خود را برای دیگران می کند و در فداکاری تا مرز فدا شدن پیش می رود. اغلب افراد به او احترام گذاشته و ارزش خاصی برایش قائلند و حق دارند، چرا که شایسته احترام است.


نشانه ها و علاقه مندی های متولدین سال سگ ( حیوان سال ۹۷ )

رنگ: فیروزه ای , , , , , , , , , حیوان: سگ یا گوسفند

گُل: همیشه بهار , , , , , , , درخت: گیلاس

رایحه: حنا , , , , , , , , , , گیاه: مرزنگوش

طعم: گوشتی , , , , , , ادویه: میخک

جواهر تولد: یاقوت , , , , , , , ,فلز: سرب

عدد شانس: ۹ , , , , , , , , آلت موسیقی: گیتار

بهترین جفت: , , , , , , , , , ببر، خرگوش، اسب

بدترین جفت: , , , , , , , , , ,اژدها، بُز، خروس


مشاهیر متولد سال سگ

برتولت برشت، لنین، ولتر، سقراط، مولیر، و لئون بلوم ، مارسل پروست، یوری گاگارین، فیدو، گی دوماپاسان و لویی شانزدهم ، شونبرگ ، وینستون چرچیل ، ال جلسون ، جرج جرشوین ، مایکل جکسون ، سقراط


نظرات شما عزیزان:

ترانه احمدیان فر تبریز
ساعت1:32---5 فروردين 1397

سایت زیبا جداب و جالب دارید

و بویژه اشعار استاد کامران خیلی خیلی دلچسب و پر شور و حال

هستندمرسی

پاسخ:

ترانه عزیز با تشکر از حضور گرمتان در سال جدید سعی خواهیم کرد

از اشعار استاد کامران بیشتر  بتویسیم



hosein
ساعت14:25---4 فروردين 1397
سلام. وبلاگتون رو دیدم. وبلاگ خوبیه. اما بهتر نیست حرفه ای تر کار کنید در این زمینه. ما میتونیم به صورت حرفه ای کمکتون کنیم. لطفا ی سر به ما بزنید
http://wptarahan.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1396 | 6:27 قبل از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.